Η Β’ φάση κατ’ εξαίρεση ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής και μετεγγραφής για το σχολικό έτος 2023-2024 για ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. ισχύει από την Παρασκευή 01-09-2023 και ώρα 07:00 έως και την Τρίτη 05-09-2023 και ώρα 23:59 . Η αίτηση γίνεται από τον γονέα/κηδεμόνα ηλεκτρονικά στην διεύθυνση https://e-eggrafes.minedu.gov.gr/#/ με τους κωδικούς taxisnet.
- Κατά το χρονικό αυτό διάστημα είναι δυνατή η υποβολή νέων αιτήσεων, η τροποποίηση ή/και η διαγραφή τους, η αποθήκευση ή/και εκτύπωσή τους, καθώς και η ηλεκτρονική υποβολή δικαιολογητικών, όπου αυτό απαιτείται.
- Η ομάδα υποστήριξης (helpdesk) είναι στη διάθεσή σας:
- Τηλεφωνικά: από Δευτέρα έως και Παρασκευή 08.00- 16.00 για ΓΕΛ: Τηλ. 210 344 3911.
- Μέσω email: η αποστολή είναι δυνατή όλο το 24ωρο όλες τις ημέρες, ενώ οι απαντήσεις δίδονται συνήθως από Δευτέρα έως και Παρασκευή στο email egel@minedu.gov.gr
- Αν κάποιος γονέας/κηδεμόνας έχει πρόβλημα, μπορεί να επικοινωνήσει με το σχολείο.